Mainori K�rgkool Mainori K�rgkool Moodle Postkast Sisev�rk

Kuhu pöörduda?

Nõustamisteenuse eesmärk on üliõpilastel aidata paremini toime tulla õpingutes esile kerkinud raskuste või probleemidega.

Kui sa vajad nõu või tahad kellegagi sinule olulistel teemadel arutleda, siis Eesti Ettevõtluskõrgkoolis Mainor on selleks mitmeid võimalusi.

Õppekeskus – õppekorralduslik nõustamine

Kui sa vajad abi õppekorralduslikel teemadel, siis pöördu oma õppekeskusesse. Olenevalt küsimuse sisust ja õppekeskusest nõustab üliõpilast, kas õppekeskuse juhataja, õppekonsultant, õppespetsialist või õppedirektor.

Õppekeskus aitab sind õppekorralduslikel teemadel nagu  akadeemiline kalenderõppeteenustasud, avaldused, tõendid, toetused, õppekoormuste arvestamine ja valimine, individuaalsete õpinguplaanide koostamine, varasemate õpingute ja töökogemuse arvestamise ehk VÕTA nõustamine, eriala valik, õppekavade ülesehitus, loengukavad, eksamite ja arvestuste sooritamine.

Õppekeskus on esimene koht, kuhu tasub erinevate küsimuste korral pöörduda ning vajadusel suunatakse üliõpilane oma küsimusega õige inimese juurde.

Broneeri nõustamiseks aeg oma õppekeskuse elektroonilises kalendris, mille leiad: üliõpilaste sisevõrk → muu → õppekeskuse kalender.
Või helista, kirjuta oma õppekeskusesse.

Instituut – õppekava ja õppe sisuline nõustamine

Kui sa vajad abi oma erialal õppimisega seotud küsimustes, siis pöördu oma valdkonna instituudi poole. Instituudi õppedirektor aitab sind, kui sul on küsimusi õppekava ülesehituse, õppekava ja loengute kvaliteedi, moodulõppe ainete, kõrvaleriala valiku ning iseseisvate tööde (kursusetöö, erialapraktika jne) kohta.  Instituudid vastutavad õppe ja õppejõudude kvaliteedi eest.

Instituutide õppedirektorite kontaktandmed

Üliõpilasesindus

Kui on selline küsimus, mida pole üldse eelpool mainitud, siis kirjuta julgelt ye@eek.ee.

Ürituste kalender
<< Dets. 2016 >>
ETKNRLP
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1